Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-10-06

Ny musik...

Jag har kommit över underbar elektronisk musik idag...
Miss Construction heter de, från Berlin... Värt att kolla upp på MySpace om man gillar Synth.
Och Danger ifrån Frankrike. Jättemysig müsikk.
Danger kommer förövrigt på Das Boot som avgår den 4:e December... iiiih! :D

Idag har det varit en halv-produktiv dag. Städat och fixat, slängt en massa papper och sånt som inte längre är bra att ha... =)

Frukost:
Två skivor gott och gräddat med kaviar, ett glas Cactus-juice, en Satsumas.

Mellis:
Två Satsumas, ett glas vatten.

Lunch: Miso soppa.

Middag: kommer bli Kyckling filé med bulgur, tomatsås med chili, och feta ost.

träning: Ska till gymmet innan middagen... Så det uppdaterar jag om senare.

fick bh:n jag beställde från H&M igår... JÄTTEFIN! Trodde inte det skulle passa eftersom jag alltid vill prova innan jag köper något. Men det var jättefint. I love.

Undrar vad jag ska hitta på tills i helgen. Vill göra nåt roligt. Helst bli fulleruller också. Men man borde kanske ta det lite lungan på den fronten trots allt... äsch... näe. det är inge roligt. =)

Skriver sen om träningen.

1 kommentar:

  1. jag vågar aldrig beställa underkläder då jag är för lat för att skicka tillbaka om det inte passar :P
    maila din msn på fääjsbook eller nåt - om du vill :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!