Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-10-05

Hela havet stormar...

Idag är det storm här i Stavsnäs, regnet öser ner och det blåser som bara den. Inget roligt väder alls... om man inte sitter inomhus med en kopp grönt te och bara myser under en filt. =)

Igår blev som planerat. En trevlig kväll hos svärmor...

Idag var jag jättetrött. Kollade på en usel film, med Jay och Silent Bob... inser nu hur mycket jag avskyr de karaktärerna... såååå dryga. Fast kaninte undvika och tycka om silent Bob, för att han e tyst.

Har drömt om den nya lägenheten inatt... hoppas verkligen att vi får den, skulle vara perfekt!

Träningen uteblir nog idag också... alldeles för dåligt väder för att våga mig ut i bilen. Blir nog lite hemma-gympa istället... Lite armhävningar, situps, rygglyft och lite pilates och core övningar tror jag.

Frukost: En skiva Gott och Gräddat med kaviar, ett glas laktosfri mjölk.

Lunch: Avocado och fetaost sallad med rödlök, gurka, isberg och cocktailtomater.
Ett glas cactus-juice. <--- smakade piggelin! jättegott.

Middag: Ett kokt ägg med kaviar, Miso-soppa och två skivor knäckebröd. vatten till.

Kvällsmål: Det blir grönsaker och gräddfils-dip! Mums...


Jaja... lagom spännande dag, men det är trots allt söndag. Och då får man vara lite lat...
Nja... får se om jag gör ett djupare inlägg senare...
Tjohej! /Emma

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!