Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-10-04

En bra dag.

igår var en bra dag.
Ingen träning mer än en massa att gå och stressa.

Började dagen med lite plock och mys.
Fredi åkte iväg till systemet, och jag fixade lite hemma. Tog ett låååångt bad med badsalt och hela faderullan. Vek lite tvätt efter det, med turbanen virad runt skallen... =)

Tur att man inte bor på bottenvåningen ibland, folk skulle tro jag var galen om de såg mig i min mys-outfit ibland... hihi...

Gjorde mig i ordning.

Åt lunch när Fredi var i duschen.

Sen bar det iväg till Årsta. Det nalkades kalasande.

En massa att gå från tvärbanan, en sjuhelvetes massa trappsteg upp till lägenheten. Lite vin, lite öl... god middag, bra prat, bra tramp-musik..

Sen bar det av, i spö-regn till L.A Bar... Där det var dags för Fredi att bli full...

En kanna öl 99kr. En shot-bricka med 5 shots... 99kr.
Dagens drink 6cl 79kr... Det blev en billig och blöt kväll.. =)

Åkte hem så vi var hemma vid halv två.
Blev lite bussmat. Mycket för Fredi, lite för mig.

Jag blev inte så full, å då är jag inte så hungrig. Det blev ju så mättande middag så det behövdes inget extra heller...

Frukost:

Skippade den återigen... inte bra.

Lunch:
Spaghetti och köttfärssås. Resterna från gårdagen.

Middag:
Ungsstekt fläkfile, potatisgratäng, tzatziki och massa sallad.
Nåty vitlöksbröd slank väl också ner.

Kvällsmål:
Alkohol... mindra bra.

Nattamat:
Buffalo chicken-wings. 3st.

Nästa inlägg kommer strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!