Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-10-15

Efter en liten blogg-paus.

Har haft en del på agendan den senaste tiden så jag har inte skrivit något nytt inlägg.... tänkte jag skulle skriva upp mitt tränings-schema här såfort jag fått in lite bilder på de olika momenten och så... gäller bara att sätta sig och rita också... =)

Vi fick lägenheten! Yes yes yes!!!

Så nu blir det Gustavsberg/Charlottendal den 1:a dec.
Ska bli jättekul att flytta!

Nu ska jag sätta mig och äta. Fredrik har gjort en Wok på strimlad karré med bön-groddar och annat gott till. Ris är ju ett måste... =)

Skriver senare!

Tjohej!

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra! Stort grattis till lägenheten!! önskar jag också kommer härifrån snart...
    kramelikram!

    SvaraRadera
  2. grattis till lägenheten! since i have no lokalsinne whatsoever, var ligger gustavsberg? ligger det längre bort eller närmre bålsta?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!