Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2012-02-12

Snabb uppdatering

Bor fortfarande i min lilla lya. Trivs bra och mår bra.

Fortfarande hänger kärleken och jag ihop. Inga planer på att ta relationen till någon annan nivå. Ingen önskan heller från min sida. Det är bra såhär. Särbos. Mycket skön relation måste jag säga. Man får tid till sig själv, och väljer att umgås när man verkligen känner för det. Inget tvång och inga höga krav. Får vara sig själv helt och hållet.

Precis varit en vecka i Salalah, Oman. Underbar resa i ett underbart land.
26-31grader varmt varje dag. Kvällarna var ljumna med "bara" 22-24 grader.

Nya jobbet lunkar på i god takt. Inte tråkigt ännu, och stimulerande. Lite lagom svårt, och lite lagom stressigt. Men kan lämna jobbet om helgerna och på kvällen när jag inte jobbar. SKÖNT!

Förra firman gav mig inte den friheten tyvärr.

Så vad gör jag annars?

Försöker få tid till att både jobba, ta hand om mig själv och ändå umgås med mina vänner.

Sakta men säkert får man ihop vardagspusslet.

ADHD:n gör sig påmind fortfarande, men inte alls som förut. Verkligen utvecklats i mig själv och kan hantera mina svårigheter på ett mer metodiskt och förnuftigt sätt.

Nu är det bara att få igång träningen också.

PÖSS!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!