Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2012-01-10

Randig dag

Är lite smyrandig idag.
Sitter på tåget på väg från jobbet mot sjukhuset på hemorten.

Ska göra en ultraljudsundersökning på min kroppspulsåder som misstänks ha ett aneurysm (bråck).

Känns ju ungdomligt och uppiggande.

Men så är ju livets melodi för mig. När det mesta går bra och verkar ordna sig för mig, så händer något dramatiskt eller livsomvälvande.
Aldrig bara nåt litet och småjobbigt. Nejnej, vi drar alltid till med det tunga artilleriet såklart!

Åh, ju mer lugn och ro jag önskar mig, desto mer drama utspelar sig i mitt liv.

Och ingen långsemester blir det heller... får bara en vecka... :(

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig lycka till och hoppas att dom tar det tidigt pappaupptäcktes när det var för sent dvs. dad is no more.

    Håller verkligen tummarna för att det inte är så och om det är så att dom kan sätta ett förstärkande nät på så den håller.

    Många styrkekramar!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!