Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-10-02

Saknar träning


Saknar träningen som bara den, och måste försöka hitta ett sätt att finna tid till regelbunden träning igen.
Man mår så myckert bättre när man rör på sig ordentligt. Det är ju vad kroppen är byggd för.

Mer energi till allt, speciellt mer energi till att ta tag i vardagsbekymmer.

Jag brottas med lite demoner för tillfället, så det blir nog lite sämre uppdaterat här. Eller mer än vanligt.

Det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!