Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-10-11

lovar, men håller inte...

jag lovar och lovar... men så kommer saker mellan och jag kan inte hålla det.

jag är usel på att planera mitt liv, så jag ska nog sluta lova saker, eftersom det oftast slutar med att jag gör något helt annat än vad som utlovats.

har fortfarande inte bestämt mig om var jag ska börja träna någonstans.
och behöver hitta läkare för att kolla upp min skuldra och axel som bara blir värre och värre efter olyckan.

Just det.... den jävla skiten också...

Kul att man nu är inne på andra veckan av sjukskrivningen p.g.a nån jäkla Posttraumatisk Stress...

SKÖNT!

2 kommentarer:

  1. Fy farao, vilken häftig resa! 50 kilo! Sjukt imponerande!! Bra jobbat! Vad har hänt om du har PTSD? Det måste vara riktigt svårt, jag jobbar med flyktingar som har PTSD..verkar vara en mycket svår och komplicerad tillstånd att komma ur. Men du får väl någon hjälp mot det?

    SvaraRadera
  2. zillen: tack! jo, det är lite tufft. men jag har bara uppvisat symptom sägs det, och verkar inte ha hamnat i nåt omöjligt tillstånd.

    Jag var med om en ganska dramatisk bilolycka i början av Juli, som jag inte bearbetat ordentligt.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!