Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-10-03

Att sakna mål

när man uppnått allt det som man tidigare kämpat för... vad gör man då?

jag måste börja sätta upp nya mål att kämpa för.

tomheten är enorm. och jag kan inte glädjas åt mina egna framgångar. För vad var det värt, när man inte går vidare mot högre höjder?

om två veckor är jag på banan igen... I assure you.

3 kommentarer:

  1. Andra mål, klara av milen på viss tid, orka med x många reps av pull ups, klara av plankan x ggr minuter, sätt upp ett mål som har med styrka eller kondition eller ngt annat mätbart att göra.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis vad du menar!! Men jag har läst någonstans att det är bra när man känner den där tomheten för då är man på väg mot någon utveckling. kram monica

    SvaraRadera
  3. suzan: jag håller på och fyller listan med mål redan nu.

    monica: du har säkert rätt, känns bara väldigt ovant och konstigt.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!