Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-09-25

Utmaning!

Suzan gjorde ett kul inlägg, som blev till en utmaning.

Jag tänkte haka på, gör ni det med?

Ta en bild på morgonen, direkt när du klivit upp, utan att ha borstat tänder, gått på toa, dragit fingrarna genom håret, eller ens öppnat båda ögonen.

Och ta sen en bild på hur du ser ut efter morgon-fixet!

Jag tänkte testa den imorn... Lite "risky" kanske på en måndagsmorgon.... men men.
Hoppas jag vaknar av klockan imorn och låter bli att snooza så att jag hinner med att fixa annat än att bara slänga upp håret i en tofs och skölja av nyllet.

Och hoppas att ni stackars läsare stannar kvar, trots att jag kommer dela med mig av min allra mörkaste stund.
Så bered er på morgon-monstret deluxe, och ha en kudde att krama om det blir läskigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!