Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-09-06

och bilen går bra?

bilen är på verkstaden...
och jag känner mig handikappad och trött.

trött för att det är en tung dag på jobbet.
och handikappad för att jag inte kan ta mig någonstans.
inte hämta varor, inte möta upp beställare, inte åka på lunch....

och härifrån finns det ingenstans man kan gå på mindre än en timme heller....

jag är uuuuungliiii!

men jag körde en powerwalk igår iaf efter jag kört en vända fram och tillbaka till s-tälje för att hämta lite prylar och skriva på för nycklarna till lyan.
45min i rask takt, sen var det bara in i duschen... ut igen... grina över eftersvettningarna... in i duschen.... och sova.

Sen kom Curry-fjanten och väckte mig halv fyra för att han ville ha mat. Men det gjorde ingenting. Han var ju så söt! Tvättade min lugg och mina ögonbryn, och stångade min näsa och nafsade på min tunnlar i öronen och drog ut dem, och gräva sig in under täcket, bita mig i tån, kloa på min mage, kittla mig med morrhåren....

ALLT för att få mig att vakna ur min koma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!