Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-09-25

Lite om vad jag sysslar med...

Hjärtat mitt sitter på en båt på väg tillbaka till sverige efter kryssning. Han har säkert haft det superskoj, och kommer tillbaka med lite positiv energi laddad inför höstmörkret.

Själv sitter jag på kontoret och attesterar fakturor, och gör kostnadsavstämningar, och skickar underlag för fakturor, och läser markbeskrivningar och sammanställningar av ändringar i de administrativa föreskrifterna inför mina nya projekt... osv osv.

Jag älskar mitt jobb, tro inget annat. Det är kul 9 gånger av 10.

Men idag är den där gången då jag verkligen verkligen inte vill... Söndag, alldeles själv på kontoret, och bara en massa juridik och administration.... BLÄ!

Om jag kunde önska en enda sak med mitt jobb, så är det mer fritid...
Men jag antar att det kommer när man fått in en bättre arbetsrutin på sig själv. Nu är saker och ting fortfarande helt nytt, och därför tar det ju längre tid att gå igenom allt.

Ingenting är självklart, allting är relativt, och regler ändras varje minut... Men det är lite därför jag gillar det. För jag har ALDRIG tråkigt när jag väl är ute på arbetsplatsen.

Nä, ser fram emot nästa vecka.

Då ska jag avsluta de två sista projekten med avstämningsmöten med beställarna, och sen är det bara att ånga på ordentligt med de nya.

Men jag undrar bara.... när ska någon syna bluffen? När kommer någon på mig? För det känns som att jag egentligen inte kan mitt jobb...
Fast då skulle det ju å andra sidan inte gå bra alls... så det är nog bara min vanliga självkänsla som kommer och bråkar med mig...

Jaja, 2st situps och 2st russin twists idag då.!

Keep on fighting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!