Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-08-07

Problem, och när jag är dum i huvudet.

Ville svara på en kommentar på inlägget "Saknar". MEN....
Jag kan inte kommentera min egna blogg. Och varje gång jag går in på "visa blogg" så loggas jag ut, fast jag fortfarande är inloggad.

Åh jag hatar brandväggar och säkerhetsinställningar och allt vad datorer heter. Man skulle vara ihop med en IT-tekniker eller nåt. Bara skyffla undan problemen på honom/henne/hen/det...whatever works for you.

Tur att man genom jobbet har fri support på datorproblemen, annars skulle jag bli tokig på fjärrskrivbord, serverinställningar, kompatibilitetskrockar mellan olika program, licens-krockar och felmeddelanden till höger och vänster.

IT-tekniker, nutidens hantverkare! Det krävs kunskap, intresse, anlag och talang för att ens ha tålamodet att börja åtgärda ett litet mini-fel.

För hur ofta har man inte gjort töntiga misstag såsom... Spara en fil med skrivskydd och sen slita håret över att man inte kan redigera filen efter det.
Eller undra varför datorn är helt död, bara för att inse att den är urladdad och strömkabeln inte sitter i.

Oh, ibland känner jag mig så jäkla korkad, och det här är en sådan stund. Förstår inte logiken bakom det hela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!