Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-07-04

Nära döden

Krockade på motorvägen imorse i 110km/h.
Bilen är skrot men jag kom undan med blåmärken på levern och en rejäl hjärnskakning.
Änglavakt tror jag det heter va?

Ont gör det att krocka i de hastigheterna i alla fall. Inget att rekommendera.

5 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bättre snart! Du är en fighter!

    Har du lycktats gå ner nästan 50 kilo, då är det som en fis i rymden för dig att göra dig fri från lite hjärnskakning och blåmärken. ;)

    Simma lugnt! Tänker på dig! (ska be mina bloggläsare att göra det samma)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du lever! Och nu skriver jag egentligen inte för olyckan utan för att jag ville bara säga att jag är riktigt glad över att se att bloggen lever igen! Har följt den rätt länge och det blev lite tråkigt när du slutade eftersom jag då också tappade träningslusten när jag inte fick inspiration från dig! Så, här kommer lite uppmärksamhet från mig till dig! :) Och sköt om dig och krya på dig! / Cecilia

    SvaraRadera
  3. Men herregud!
    Tur att det ändå gick bra för dig!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Nanni: jag verkar överleva allt?

    Cecilia: tack vad glad och motiverad jag blev för din kommentar! Jag ska bli bättre på uppdatering av bloggen så fort jag finner rutiner i vardagen igen!

    Suzan: <3

    Ting: tips från överlevare-> ha alltid bälte, kolla alltid döda vinkeln, håll avstånd alltid, skit i stress på vägen och serva airbagen ALLTID för den räddade mitt liv i en inte allt för krocksäker Fiat i 110km/h.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!