Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-06-06

det går som det brukar.

jag kom aldrig iväg igår på löprundan. Hittade tusen andra saker att göra istället.
Packade en liten låda att ta med idag till flytten... sprayade i kamomill-extrakt i håret så att jag får lite extra solblekt, planterade Lobelia på uteplatsen efter det att jag arrangerat om betongplattorna ihop med farsan efter han spikat upp staketet.
Busade lite med Maxi och Curry.... ja, ni vet hur det kan gå till...

men nu! innan det blir för varmt, eller för blåsigt, så tänker jag fan i mig sticka ut!
Hoppas det inte är lika plågsamt idag som sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!