Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-05-26

Kärleken först av allt

Kärleken till min finaste pojke! Och kärleken jag får tillbaka är underbar!

Så länge jag har min finaste murremuss så behöver jag ingen annan kärlek.
All övrig kärlek är bara bonus just nu.

Nervös inför nya jobbet, men hade väl antagligen inte fått det om vd:n inte varit övertygad om att jag skulle klara det...

Ett år har gått nu sedan jag fann honom i mitt hjärta.. Ja gobb-strotten min alltså. Och han verkar sitta fast där...

Ganska mysigt ändå. Fastän smekmånaden är över så att säga... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!