Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-05-06

Ett litet pip i tystnaden.

Har funderat på att öppna bloggen igen. Men har inte bestämt mig. Men efter mycket "tjat" från flera hör jag iaf av mig lite granna.

Livet är mycket bättre nu, även om det är mer kaotiskt än vad man egentligen orkar med.

Har fått nytt jobb, ett mycket bra jobb. Är fortfarande underbart kär.
Har varit en runda i Turkiet med mitt finaste fina Blåbär...
Köpt mina motorcykelstövlar som så många undrade om det var något jag glömt när jag ändå köpte mitt skinnställ...
Och så har jag sedan sist, gått ner två kilo, men gått upp fem... minst. (Vågar inte kolla efter).
Jag har inte tränat ett skit, och ska snart hoppa på vårruset och krypa mig runt.

Så om jag börjar skriva igen, kommer det vara för att få igång mig själv med träningen igen, och mindre om det privata.

Hojta till om ni vill att jag ska fortsätta och gärna en liten kort motivering, så hjälper det mig att bestämma mig.

Puss på er som så troget hängde med förut!

1 kommentar:

  1. Jaaa jaaa jaaa! Snälla snälla, börja skriv igen? varför? (här kommer jag vara lite självisk)...för att jag älskar att komma in och se att du har skrivit, för att jag själv blir motiverad av det du läser, för att jag aldrig skrattat åt en blogg som jag skrattat åt din, för att du är lika kaotisk som jag...och för att din blogg är den jag känner igen mig mest i av alla!

    Jag har inte heller tränat på bajslänge, kanske mest för att jag bröt foten och inte får anstränga mig för mycket, men jag vet att vi skulle kunna peppa varandra till nyttighet,
    precis som vi gjorde förut.

    Valet är ditt, men nu vet du iaf hur jag känner. =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!