Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-01-30

under kläderna.

det blev aldrig någon löpträning sist... =( hade så jäkla ont att jag knappt kunde gå.

i övrigt har jag jobbat jobbat jobbat, och nu i helgen har jag sovit ut och känner mig pigg som en mört! Om nu mörten är så jäkla pigg av sig såhär i vintertid är jag dock osäker på, men talesättet verkar inte ta årstiderna i beaktning.

Blev lite förtvivlad alldeles nyss dock.

Lindex och köpa bh är nog inte riktigt min grej längre.

75DD som är den största kupan med minsta omfånget funkar inte. 75runt är för stort för mig, och DD är för litet.

Enligt Triumph har jag ju 75F, men det kan man ju se sig om i arslet efter i Lindex-butikerna... så, det fick bli två halvt bra sittande i 75DD, med massvis av trosor i matchande färger till.

Känns lite dumt att fortfarande traska runt i trosor med storlek 44/46 när man har byxor i storlek 38.

ska snart upp till min lilla guddotter Ronja och busa. Har köpt ursöta kläder som jag tänker tvinga dem att prova så jag får ta en bild och lägga upp här på bloggen.
Ronjisen e såååå söt och såååååå liten! Nu är hon snart 4månader gammal och har bara 62i storlek! Ur-pluttig!!

Brorssonen Isse däremot är snart 10månader och växer snart om mig tror jag. Tsockiss den också. Går i fasters spår verkar det som. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!