Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-01-12

massvis med skäl att vara glad!

igår kom det som ett brev på posten.

eller ja, det kom ett brev på posten. Som gjorde mig en aning glad. Typ <-----så här-----> glad!

Bra dag på jobbet är till ända, och en timmes träning står på tur, samt att jag efter det blir bjuden på middag utav bästa Fery-joon! (Farzad).

Har inte träffat honom sedan innan jul, så han ville laga mat till middag så vi kunde prata ikapp lite.

Yey!

när det känns svårt ska man försöka fylla dagarna med lite extra glada saker.
och vänner. massvis med vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!