Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-01-26

Äntligen!

Nu börjar livet äntligen lugna ner sig och bli lite lättare för mig!
Jag har fått ett underbart vikariat som jag bara älskar! Och jag har fått upp ångan i träningen igen.

Idag körde jag bara löpning på löpbandet och lyckades köra 20minuter i sträck för första gången i mitt liv! Och jag kände mig lätt och stark och det var så jäkla roligt!
Flåset kändes bra och musklerna starka och uthålliga.

Det har aldrig varit varken lätt eller roligt för mig att springa, men idag var det underbart och jag ser redan fram emot ett längre pass imorgon!

Hur går det för er andra som ska kuta vårruset den 24:e maj? Känner ni er peppade?

Jag tycker att det är alldeles för lång tid dit jag.. ;)

Keep on fighting!!

1 kommentar:

  1. Ska springa.. Just nu känns de för... e osäker på om jag ska ta en positiv eller negativ ställning till det...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!