Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-12-10

Jag e inte brun, men jäääävligt blek!

Önskar det varit lite mer sol i Tunisien. Hade sett fram emot att få blir brun som en pepparkaka och göra alla avundsjuka.

Det var bara i Sahara som värmen och solen verkligen kändes. 40 grader och inte ett moln, men det kändes som 25.

I övrigt var det bara mellan 16-23 grader och en dag hade vi t.o.m regnstorm! =(

nä, nu ska jag fortsätta att upprätta rutiner för driftoprimering av företaget. hare gött så ska jag ha det ur-tråkigt!

å så är jag sjuk... både förkyld och har turistmage della grandiosa... hatar't för då kan jag inte träna...

bodybalance och diarré är nog ingen lyckad kombo tror jag... =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!