Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-11-02

nära ett sammanbrott när jag stod på vågen.

jag har tänkt en liten stund på om jag skulle våga vara ärlig nu.
men tänkte också att det är klart jag ska!

Så här kommer det. Sedan den underbara vägningen den 1:a Oktober då vågen visade på 69,3kg.... så har jag varit jävligt låg med träningen. Mycket har tagit tid och varit i vägen, och om sanningen ska fram så har jag verkligen inte haft energin till att ta mig iväg till gymmet.

Igår. Den 1:a November år 2010, så visade vågen på hela jävla 77kg!!! VAFAN!?!?!?!?!

77 jävla blobbiga fetto-kilon!!!

Jag som var så duktig... =(

nä, nu ska jag fan igång igen. Inga undanflykter, och inga felplaneringar på träningstider här inte.

Jag ska bli fit igen!

9 kommentarer:

  1. Är du säker på att vågen visar rätt? Det verkar helt sjukt att du skulle ha gått upp 8 kg på en månad - även om du inte tränat.

    SvaraRadera
  2. Klart du kommer igen!!!! Ibland kommer annat emellan, men det är bara att ge sig på't igen!!! Du kan!

    Sv. Skorna med den randiga klacken har jag bara hittat på Campers webshop ( http://shop.camper.com/producto.xhtml?option=21304-001&lng=en).

    Jag ska till Oslo nästa vecka var de har flera butiker som säljer Camper-skor, jag har mailat dem, men just denna sko har de inte! Det hade varit bra att prova dem i rätt storlek innan man beställer dem från Spanien (eller var nu webshopen är stationerad). Kollegan som köpte dem sa att de var superbekväma!

    SvaraRadera
  3. Det kanske är muskelvikt =)

    SvaraRadera
  4. sandra: tyckte jag med!!! men sen insåg jag att det också var lite extra härliga mens-kilon också.

    cinderella: sååå avis!

    anonym: HÅLL KÄFTEN! ;)

    SvaraRadera
  5. Ja 8 kg lät ju fasen lite VÄL mycket... men på't igen bara!! heja heja!

    SvaraRadera
  6. ... alltså mycket som i att jag inte tror att du lagt på dig 8 kg fettvikt på en månad! =)

    SvaraRadera
  7. Emma: nej jag hade lite svårt att tro på det också. men som sagt. man ska nog inte väga sig när man är sådär härligt mens-svullen och go. =) nästa vägning ska se annorlunda ut.

    SvaraRadera
  8. Det är massa vätska och mens, det där försvinner fort igen! puss!

    SvaraRadera
  9. Pepp fr mig! Det här klarar Du! Jag vill också tillbaka på 60-talet!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!