Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-10-12

Skönt med varma strumpbyxor...

Men är det inte för jävla obekvämt, skavande, osexigt och fult när det är två sömmar i röven precis som om det gick att fälla ut nån lucka eller nåt?!

Oskönt: check
Fult: check
Mer hållbart: vet inte
Men de håller sig uppe hela dagen oavsett vad man gör så man slipper känna hur strumpbyxorna glider ner och sätter sig likt haremsbyxor med skrevet vid knäna.

Så jag gillar dem ändå trots att jag känner mig lite ful. ;)

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Haha! Huvudet på spiken som vanligt! Faktum är att jag brukar kalla den delen för just bajslucka :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!