Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-10-20

Pop-up fönster i min hjärna

Har så mycket idéer och drömmar jag vill förverkliga hela tiden. Så fort jag ger upp en idé eller avslutar en uppgift/projekt så dyker tre nya upp. Och allt är lika roligt och engagerande för stunden.

Impulser kallar ni det för. Antagligen borde jag också använda mig av det ordvalet, men jag föredrar för närvarande att benämna detta vid ett rent helvete.

För mig innebär det att jag lovar saker jag inte har tid eller möjlighet att hålla.

Och att jag trots en sjukskrivning för närvarande på 50% är sysselsatt med schemalagda "aktiviteter" och måsten ungefär 352% av min vakna tid.

Konstigt att man blir stressad och får IBS?!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!