Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-10-11

Blogglunch!

Det blir blogglunch med Suzan och gänget på Lördag!
Hänger ni på?

13:00 på Sushikungen i Kungens Kurva den 16:e Oktober.

Gå in på Suzans blogg Ett Dussin Pannor och säg till att du vill hänga med så ses vi där!

...

förövrigt så fick min älskade lilla Sessan 22 lååååånga år med mycket kärlek och blev riktigt bortskämd ända in till slutet.

Veterinären sa att det nog var levern som gett upp, och att det var dags.
Hon började visa tecken på att inte må bra i Torsdags, och på Lördagen visade hon tydliga tecken på att hon var sjuk. Igår, Söndag så lyfte hon inte ens på huvudet utan var näst intill medvetslös, då åkte bästa Johan till Bagarmossens Djurklinik på en jourtid och tog bort henne.

Det gick fort och utan onödigt lidande för hennes del.
Detta vet jag.

Ändå gör det förjävla ont och jag saknar henne så hjärtat brister.

Mammas lilla tjej... =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!