Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-08-29

inte mycket gjort, men personalfest hinns med!

det blir inte mycket skrivet här nuförtiden inte...

har haft fullt ös hela dygnet, och knappt sovit på två veckor.

idag så packar jag ner det sista från studentlyan, och kör över till nya stället. samtidigt som jag varit iväg till landet för att hjälpa päronen med lite junk nu när de för tillfället håller i första visningen av huset. och så behövs det städas upp på kontoret också...



eftersom personalfesten i fredags blev en aning blöt... EN ANING...

älskar den här bilden. Curre är äldst på bygget, men fan yngst i sinnet. Och kikar ut ur torkskåpet bara sådär.. Och de två andra idioterna hittar tydligen något väldigt intresant i tvättmaskinerna.

HAHA... så jävla underbar fest var det.

nu har jag inte tid mer... PÖSS!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!