Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-07-24

semester!

sitter ute hos päronen i Skokloster...

en hund vid ena benet och en nakenfis till katt vid andra. den andra katten som älskar regn är självklart ute i ruskvädret. =)

ska vara hus/djurvakt i veckan nu och bara ta det lugnt, men försöka få in lite löparturer också, finns så fina längor att springa på.

nu däremot så dricker jag första glaset vin på min nybörjade semester, och njuter av att jag är ledig.

hämtade ut min iPhone idag också... ^^ yey! och gosade med "min Zara" hos T och C på värmdö. Mycket god kock-lagad middag fick man också... MUMS! som alltid. =)

hörs imorn kanske! pooooos!

Kriga vidare!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!