Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-05-12

htc - undesired

ska lämna in min telefon på reparation nu... displayen är totalt spräckt...

jobbigt när det är touch-display och mobilen i övrigt bara har fyra knappar....


skit-telefon. en och en halv månad hann jag ha den va?

4 kommentarer:

  1. haha, men det är väl inte telefonen som är dålig för att du har tappat den (eller vad du nu gjort)? :D

    SvaraRadera
  2. den är dålig om den tappas på mjukt underlag som ett kristallglas skulle klara av, men ändå ser ut som den gått i tusenmijonersmiljarders bitar... =(

    SvaraRadera
  3. Är det DÄRFÖR du saknas på twitter?

    SvaraRadera
  4. En ja känner har också htc desire.. och måste också lämna in den på rep. Minns dock inte varför.. =/

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!