Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-16

Skål!


Skål!!

Jag gör som Suzan och skålar för något positivt.
(Skålen är en risifrutti)

Jag skålar för:

* Att jag testar ny frisyr, och den passar
* Att jag är lycklig
* Att jag är snygg!
* Att jag gått ner 26kg
* Att jag lever och mår bra

5 kommentarer:

  1. du e grymt snygg>>>>>!!!!! :*

    SvaraRadera
  2. What Suzan said!

    Du passar stört bra i den där frisyren!

    SvaraRadera
  3. TACK! Jag känner mig grymt snygg också!

    SvaraRadera
  4. Du är så himla läcker i den frisyren - passar dig perfekt!
    *kram*

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!