Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-05

My name is not Svängberg

1. I fredags fick jag nostalgi-panik när jag hälsade på päronen i Skokloster. Men det gick över med en liten kaffedrink och lite sedvanlig argumentation vid middagsbordet.

2. Lördagen slutade hos mina vänner i Enköping. Oh the joy!! underbart att träffa "packet" igen. Och så skönt att bara vara sig själv och ändå bli accepterad. Man kan aldrig göra bort sig mer än vad man redan gjort med de vänner man hade under de kaotiska tonåren.

3. Lördagen slutade inte på Lördagen... jag åkte bussen mot Bålsta först 14:15.
Då ville jag nog faktiskt dö lite.

4. Söndagen blev helt okej ändå. "Vann" 1000kr i bankomats-lotteriet, då två femhundringar hängde kvar i luckan och väntade på mig när jag kom fram. YEY! All baksmälla i världen var som bortglömd!

5. Idag har jag kört städningssymfoni i lägenheten mest hela dagen. Men jag verkar inte komma någonstans och jag tycker jag har mer att göra nu, än innan. Så jag skiter i det och äter lite middag istället.
Food before choors!

Pöss på alla, och tack snälla du som var så puckad eller snorrik att du glömde 1000kr till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!