Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-05

Mat

Dags för skärpning! det säger jag till mig själv.
För nu har mina tusentals fans reagerat på att jag äter så jävla dåligt.

vadå dåligt tänkte jag och började skriva ner dag för dag i två veckor vad jag stoppade i mig. Efter dessa två veckor kom jag fram till att jag hade ätit en liten portion lagad mat varje dag. I snitt.
Dagar som jag tränat så var det också en massa frukt inräknat.

Nej. Nu ska jag försöka mig på den ädla konsten med att laga havregrynsgröt till frukost varje dag.
Så jag i alla fall kan garantera mig själv och min kropp någon form av näringsintag.

Nu förstår jag varför jag gick ner 6kg på en månad... Samtidigt så blev jag sur över att jag inte längre kan vara stolt över det.

1 kommentar:

  1. havregrynsgröt är sjukt enkelt - 2 dl vatten, 1 dl havregryn och en nypa salt, in i micron i 2 minuter och så är det KLART! enklare än att göra mackor, bannemig!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!