Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-20

Yey! Äntligen min älskade träning!!!

Idag.

Så...

Blir det första träningspasset på det här året!!!
Är inte riktigt helt frisk ännu, men jag hoppas att det går ändå.
Så länge jag inte anstränger mig FÖR mycket, så kommer jag inte börja hosta.
Och snuvan får jag leva med nu när det är kyligt tror jag.
Men jag tänkte ta det lugnt så att jag inte tar ut mig för mycket. Vill inte bli sjuk igen eller skadad. Men det ska bli skitskönt att få träna lite igen.

Och så är det BodyPump på schemat. Ska dit med Tina som aldrig varit med på BodyPump tidigare. Ska bli kul att höra vad hon tycker sen efter det. Första gången brukar vara lite knepig att komma på hur man ska göra, och träningsvärken brukar inte vara så snäll dagen efter.

Men det är ju för jävla roligt med BodyPump. Bra takt på musiken, och peppad stämning! Åh vad jag ser fram emot det. har varit trött och såsig hela dagen så det är precis vad jag behöver tror jag.

Återkommer efter avklarat pass och lite dammsugning.. =)

4 kommentarer:

  1. Håh, det är så lustigt det där, vad olika smak man har. Vi har ju bodypump här också (även om det inte heter så), men det fungerar i princip likadant och jag tycker verkligen att det är skittråkigt, haha. Verkligen inte min grej och enda gångerna jag går på det är när det inte finns nåt annat att välja på. :P De flesta verkar däremot tycka tvärtom för det är nästan alltid smockfullt på de passen, vilken dag du än går dit.

    SvaraRadera
  2. Jag hade träningsvärk i två veckor efter mitt första pass.

    Jag är så trött på att det aldrig kommer någon bra musik till pumpen. Dom har valt några jävla halalslakter av Beat it och Careless Whisper. Och ben- och tricepslåtarna är jag så less på att jag vill skrika.

    SvaraRadera
  3. Sandra: du har skev verklighetsuppfattning. det är SKITKUL!

    Evert from the Internert: Jag vill dö nu. glömde bort hur tungt det var.

    SvaraRadera
  4. Du kan vara en skev verklighetsuppfattning! Nä, men bodypump är typ så långt ifrån vad jag kallar rolig träning som man kan komma. Då föredrar jag våra styrkepass där det är mer redskap och träning med den egna kroppen. Sen så tycker jag att man hastar igenom alla övningarna för fort i bodypump. Men som sagt, det är ju bara min åsikt och det viktiga är ju att man själv tycker att det är kul. :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!