Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-04

varför man inte ska behålla en kamera/mobil i 4år.

Jag behöver verkligen en ny mobil. Med min kan man bara svara på vart fjärde samtal. Och jag kan inte ens mms-blogga. Eller kolla mail. Eller skriva ord som innehåller A....

Eller nä. den går ju att ringa det gamla larmnumret med. 90000... med en etta är lite svårt att få till. så 112 är inte att tänka på.

varför byta? den ser ju hel ut! förutom att den är sprucken i det lila skalet, och tappar baksidan hela tiden så batteriet ramlar ut. Och så har jag ju ingen sladd att föra över bilderna man tagit med kameran på den. som förövrigt har en repig lins.

men vafan. den SER ju ut att fungera ju... i motljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!