Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-21

Tränings....hmm..... förlamning?

Har suttit på möte sedan kl. 09:00, och nu är klockan över halv tre.
Behöver inte förklara att jag är mosig i huvet nu va?

Träningen från igår gör sig påmind. Inte genom träningsvärk direkt. Utan mer som att musklerna i låren och runt knäna är så trötta att jag inte har någon stabilitet kvar när jag går i trappor eller ska sätta mig ner i en stol eller liknande.
Hade nästan glömt bort hur skönt det var med BodyPump. Och Tina tyckte det var kul och hon var superduktig.

Jag vet att det kan kännas tungt och svårt första gången man kör ett BodyPump-pass. Men hon var mycket duktigare än vad jag förväntat mig, och mycket duktigare än vad jag var första gången.

Ikväll blir det BodyBalance. Ska bli skönt med statisk träning. Men kommer nog vara svårt med balansen nu när mina ben känns som de gör. Men också skönt att verkligen få sträcka och tänja på muskler och leder ordentligt. Man har kännt sig riktigt stel sista tiden när det inte blivit så mycket träning.

Piss och kräm!

------------------------------------------

ändring: blir inte nån träning ikväll. har inte tid. måste städa. chefen ska käka middag här imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!