Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-06

Nytt år, ny start, ny motivation, nytt utseende

Okej... Pausen varade inte särskilt länge.
Saker och ting löste sig bättre än vad jag trodde och snabbare än vad som kanske bör, men löst är det iaf.

Jag har gjort om lite på bloggen och hoppas att ni som läser gillar det?

Det här är alltså mitt omstarts-år!
Det känns inte lika hopplöst om jag räknar från 88kg till 75kg än om jag räknar från 110kg som det var från allra första början.

Eftersom jag fortfarande håller på och småfixar lite här och var, så kommer vissa saker tas bort och andra saker läggas till med tiden. Så att det känns rent och fräscht inne på bloggen. Jag ser det som en vårstädning.

Snart försvinner listan på mina latrövs-dagar då jag pendlat upp och ner i vikt under ett och ett halvt år, dock gått ner sammanlagt nästan 20kg, men under ett år bara gått ner 1,2kg.
Så man kan tycka att man är hur duktig som helst, men nej. T.o.m jag kan inte lura mig själv så länge, tyvärr.

Så nu ska jag sätta igång, så fort hostan och febern lagt sig!! Då jävlar annamma ska jag gå ner de här sista kilona och bli smal och snygg en gång för alla!

1 kommentar:

  1. Vad bra att du inte lade ner bloggen tycker jag =) Fin den blev...
    Du verkar mer taggad nu, så fort du mår bra så kör så det ryker!
    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!