Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-28

Mobbad på praktiken

Chefen var insnöad idag. Så jag hann gå ändå till Jysk innan han mötte upp mig och vi åkte till jobbet.
Kommer fram, jag slänger av mig väskan och jackan på kontoret, loggar in på datorn så den hinner vakna till innan arbetsdagen. Går ner i fikarummet.
Trycker på Cappuccino-knappen på kaffemaskinen, får ut kaffe blandat med oboy. det är gott.
Surrar en stund.
Går upp till kontoret igen och rör lite på musen så att skärmen ska vakna till. Och var kommer inte upp då?

Jo... DILDOKUNGEN.SE!!

Hahahaa... R ska fan få för den..

Rolig handledaree man har va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!