Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-27

Idag blev det snöstorm utanför kontorsfönstret. Ser mysigt ut härifrån, men har ingen större lust att gå ut och känna på det.
Burr.

En kopp thé och en filt om knäna... önsketankar.

Kommer nog inte köra BodyPump idag. Mina vader tar livet av mig, och jag måste nog låta mig själv vila lite.
Måndagens Aerobics och Tisdagens BodyBalance tog ut sin rätt och idag har jag gått som en sne******* anka.

Japp... stjärnorna står för "knullad". Jajjemän! JAG VÅGAR!
Men imorn då jävlar.. då blir det träning iaf!

Jag vägrar få träningsvärk uppe i fjällen i backarna nästa vecka utan vill bara njuta av åkningen.
Det värsta som finns är när låren värker till den grad att man tänker " om jag åker tillräckligt fort och ramlar med flit, så blir det iaf en snabb död".

DÅ har man ont.

Nä, skriver kanske mer ikväll. hejrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!