Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-05

Hur göra? Omstart och tänk-o-rama

Jag behöver hjälp med en sak.

Jag ska påbörja omstart av viktnedgången. Det behöver jag ingen större hjälp med.
Men bloggen då?

Ska jag:

Alt. 1: Lägga ned den här och starta en helt ny?

Alt. 2: Bara göra om denna lite granna om fortsätta?

Alt. 3: Sluta helt att blogga?

Jag vet inte själv hur jag ska göra...

Kommer nog inte sluta blogga iaf.
Men det blir krångligt med de övriga två alternativen, mycket för mig att göra.

Men men...

Jaja, en sak är säker. Jag ska inte längre räkna från 110kg. Utan jag ska räkna från och med nu. Vad det nu ligger på efter jul och nyår... !! usch, vill nog inte veta.

2 kommentarer:

  1. Jag röstar på att du ska fortsätta på den du påbörjat! :)
    Så att man alltid kan gå tillbaka och få sig ett skratt/en tanke/ motivation av att läsa dina tidigare inlägg!

    En omstart behöver en bakgrund! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte heller veta, fast jag gör det ändå. 87... alltså +3. :(

    Jag gillar din blogg, du kanske kan piffa den lite bara om du vill göra en nystart?

    Jag vet inte alls hur jag ska göra själv heller. Funderar på att starta en ny, anbingen mer opersonlig. Inte så att jag är orolig. Men det är skönt om inte ens chef kan googla fram bloggen på första sökträffen på mitt för och efternamn kanske.

    För annars kan man inte skriva skit om chefen. vilket är ett problem i dagsläget.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!