Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-06

1+1=3?

Det kommer att bli en liten paus från bloggen för tillfället.

Måste ta hand om saker i mitt liv. Såsmåningom kommer jag uppdatera både inläggen och utseendet på bloggen för att det ska passa min nya omstart.

Och vem vet... kanske har vi fått tillökning vid det laget??


OOOOOOOOO! Vilken cliffhanger va?!?!

2 kommentarer:

  1. I will miss you!

    Men välkommen tillbaka sedan när det är dags :d

    *kram!*

    SvaraRadera
  2. Är du gravid!? För jag är det och i så fall kan vi ju vara det tillsammans!

    Egentligen borde jag ringa dig och fråga, men jag har tappat mobilen...
    du kanske kan maila mig ditt nr igen? kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!