Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-19

happiness

Känner mig nästan lite förälskad idag.
Praktiken är superrolig!!

Superskön stämning med de man jobbar med och skämten slutar aldrig flöda.
Kul med problemlösning också även om det är frustrerande ibland när ett nytt problem dyker upp så fort man löst ett.

Sen att jag har ett eget kontor och jordens godaste och nyttiga mat i matsalen skadar ju inte heller.

Jag känner mig full av glada känslor!

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir av att läsa det här!
    Go Emma, go! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det är superhärligt att jag har det så bra också. Önskar bara att det fanns pengar för dem att anställa mig på stört.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!