Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-24

ditten och datten

I Fredags bjöd jag chefen på middag. Spicy Chicken Fajitas... SVINGOTT!! Och nyttigt!
(om man byter ut vetetortillas mot majstortillas)
Sen blev det tydligen fest. Sist jag kollade på klockan var den väl tre på natten.

Och igår så åte jag och Fredi hem till min bror och hans urgulliga sambo.
De ska ha barn om fem veckor beräknat och jag ville klämma lite mage innan jag återigen ska bli faster.
Och hon hade så fin mage! Inte en såndär mage som man nästan kan tro att det bara är övervikt och ingen bebis i... nope. Utan en jättegullig kula!
jag kan knappt vänta tills jag får se bebisen och gulla med!! =)

-------------------------------------------------------------------

länge sedan jag kände sådan här träningsvärk.
det är skönt, och jag känner mig tränad och stark..
men börjar bli lite drygt nu.

BodyPump i Onsdags... och idag, Söndag har jag fått träningsvärk i axlarna. Tidigare har det begränsat sig till låren och knämusklerna.

Men IDAG kom värken i axlarna... galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!