Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-24

Tillökning i familjen!

Jag ska bli faster jag!
Broder Daniel ska bli pappa för fjärde gången nämligen!
1 dotter, två bonussöner och nu skruttet. ^^

-------------------------------------------------------

Ser ni vad söt fasters lika skrutt är?!


Här har vi de blivande 4-barns föräldrarna.
min bror verkar ångra vad han ställt till med på den här bilden.
men jag är säker på att han är lycklig när kamerorna inte ser... =)




Här har vi jordens mest gulliga Dino!
Super-energisk och lite härligt "damp:ig".
Och som är supersmart!



Dino blev lite blyg för kameran verkar det som... =)



Här har vi någon som fick för sig "att vara bitch är supercharmigt".
Jo tjena.


Gå och lägg dig och var söt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!