Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-09

Nykär?

Som alltid när jag är lite febrig och sliten, så är jag superkänslig av mig.
Jag tycker redan synd om mig och känner mig väldigt ensam här hemma och saknar Fredrik så mycket att jag stundtals kramar om hans kudde smått snyftandes och önskar han var här.

Känner mig superfånig. Och sen tittar jag på tv samtidigt och kollar för första gången den här säsongen på Bonde söker fru... och ser en av dejterna.
De sitter i naturen och har en fantastisk utsikt och man ser verkligen hur det pirrar i magen på de två som sitter där och undrar om det är okej att hålla om varandra... Om det kommer bli besvarat med den där pussen...

oh vad jag saknar att vara nykär! ibland är jag det igen, men då är det ofta att Fredi inte är det. Och när han är det igen, så är inte jag det och så håller vi på.... med efter fem år kan man väl inte begära att det ska vara fjärilar i magen hela tiden va?

Haha... åååååh! Jag vill gå på dejt! Nu blev jag alldeles bubblig och pirrig när jag tänker på Fredi...

Ska nog ringa honom och fråga om han vill gå på dejt imorn när han kommer hem... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!