Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-22

Kändistätt skareva!

Idag fick jag en kram av Magnus Härenstam, som önskade den bästa julen jag bara kunde ha...

Han var supergo!

Detta inträffade idag på Kommendörsgatan, Östermalm.

Och snälla, kan inte någon köpa en isskrapa till Ann Söderlund i julklapp? När hon hade lastat in tre irriterade barn i sin bil på Katarina Bangatan, Södermalm igår så stod stackaren och förtvivlat försökte få bort snö från bilen och skrapa rutorna med en tom matlåda.
Smal och snygg var hon iaf, snyggare än på TV.

Och Magnus var lång och gråhårig och glad.

Jag gillar Magnus när han är glad. Han kan få bli min kompis om han känner sig ensam. =)

1 kommentar:

  1. Du, hoppas att dina tår har överlevt de tidiga morgnarna med snöskyffling hit och dit! Och God Jul på dig, trots att.. ja, julen är julen!

    Kramar är bra! Jag ska försöka samla på mig fler under 2010 än de jag fått i år!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!