Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-10

GE MIG!

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR ATT FÅ PRESENTER!


och jag skäms inte över att säga att jag älskar dyyyyyyra presenter. dyr smak, men inga medel att kunna underhålla smaken, så därför går man klädd som bonnajäntan själv. snyggaste jag äger är en halvt-sliten t-shirt med Nine Inch Nails tryck på.


Men de här tre sakerna vill jag ha i julklapp... snälla tomten... eller näe... vi gör om det där.


Fredrik om du inte köper nåt av det här till mig i julklapp kommer du inte få ligga förränn nästa jul.



1. Klicka på bilderna så kommer ni till sidan där de går att inhandla.
Såååå fina armband från "One of a kind". Nu 450kr.
2.
Detta armband i guld från Pamela Love 6395kr. Tack så mycket älskling.

3.

Den här underbara klockan från Vintage by Fé. Tack. 675kr.

2 kommentarer:

  1. Klockan var fan hur söt som helst! Den var i alla fall inte dyr för att vara en klocka så jag hoppas att den där Fredi gillar att ligga så pass mycket att du hittar något från ovanstående bilder inslaget snart. ;D

    SvaraRadera
  2. sofia: men visst är den fiin?? jag önskar önskar önskar... vintage by fé har flera ursöta ur att ha hängandes runt halsen också. men just den här blev jag kär i.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!