Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-07

Det där med att lova något inför nya året.

Håller på och klurar på nyårslöftet. Det förra är redan fixat och ordnat.

Att träna och gå ner till 85kg CHECK.

Men nästa år då?
Förslagen hittills är:
* Få en normal dygnsrytm
* Äta lite bättre
* Plugga lite flitigare
* Ha matchande gardiner
* Läsa fler böcker

Att sluta röka har jag försökt med tidigare. Har annat att ta tag i innan jag fixar med det. Så nej. Det är inget jag kan lova mig själv. Eller vill lova mig själv för den delen heller.

1 kommentar:

  1. Ja, jag har kokat den nu och det smakar lite lök mest :)

    Sjysst att kunna säga att man klarat ett nyårslöfte också!

    Vi har strulat en massa med bröllopsplanerna så nu tror jag vi ska vänta tills maj 2011 med att gifta oss istället.
    Så mitt löfte kanske får bli att göra mitt bästa för att bli på smällen istället. Nått löfte ska man ju ha...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!