Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-14

tränings-abstinens!

har suttit både fredag och idag och spelat datorspel över lokalt nätverk med fredi.
har aldrig gjort det tidigare, så när han kom med förslaget var jag först tveksam. men det var riktigt kul!
inget jag vill göra varje helg kanske. men nån gång då och då.

i övrigt har träningen stått helt still den här veckan... har inte kännt mig riktigt kry, och kroppen (och huvudet) har verkligen behövt vila, det har märkts. Jag känner mig piggare och friskare idag. Så det blir eventuellt en runda till gymmet imorn eller på måndag.

Tisdag är iaf spikat, samt torsdag, och lördag... ska försöka få in en dag till nästa vecka. men det kan bli svårt med skolan och alla hemuppgifter. men jag är riktigt sugen nu och längtar efter trötta muskler, psykisk energi, harmonisk känsla och svettiga linnen...

bara man stiger in på gymmet och känner atmosfären brukar jag känna mig mycket piggare och gladare.

oh.. älskade träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!