Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-05

Go with the flow

Fyller år imorn. Tänkte inte ha nåt firande. Men det kommer över folk ändå... vilka vet jag inte ännu, men jag ska sätta igång och baka nu för säkerhets skull.
För jag tänkte som så att det kanske kommer nån hungrig jävel, så för att slippa ha någon som äter upp altl jag har i kylen så ställer jag fram lite muffins, för att inte bli äten ur huset.

Så kunde jag ju sagt och jag bodde i ett hus, och inte i lägenhet. Även fast lägenheten ligger i en del av ett hus, så tror jag ändå att det är fysiskt omöjligt för EN person att äta upp ALL mat som finns i heeela huset. Ja menar... även om vi inte har många lägenheter i det här huset, så är det ändå ett gäng, och det finns ju barnfamiljer. Och dom har ALLTID fulla kylar och frysar. För annars svälter väl ungarna ihjäl.

Och nån är säkert gravid, det är det alltid. Och gravida äter ju murbruk om dom inte har en kaka i munnen konstant, det är ju något som alla vet. Alla som levt mer än två minuter vill säga. FÖr det är bland det första man lär sig. Speciellt de som får syskon i tidig ålder. Som de får vifta för att hålla morsan borta från husknuten... Treåringar kommer snart börja gå matlagningskurser för att slippa stora gapande hål i sina rum med våningssängar i.

Jag hade en våningssäng när jag var liten. Men inga syskon. Så det var ju ganska värdelöst. Och inte fick man bygga koja på nedre sängen heller...Nä, den var till för eventuella gäster.
Skitsnack... jag hade aldrig nån jävla gäst som sov där. Ibland en halvbror... Men han kunde lika gärna sovit på en soffa eller en trebent pall, för han var tonåring på den tiden. Och tonåringar sover ju överallt. HELA tiden.

Det vet alla lika mycket som vi vet att gravida äter murbruk.

Fan, jag kanske måste fylla kylskåpet också? Om nån verkar hungrig imorn. Om inte annat så lär ju Fredi bli det. Han måste ju faktiskt åka fram och tillbaka till Farsta.

Fakk it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!