Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-06

Alla älskar Kim

Jag har blivit religiös.

Eller näe... jag har startat en egen religion... lite sådär undercover såattsäga.

Religionens namn: Kim, salabim.
Huvudsaklig profet: Christ Kennegård
Ärke-biskop: Your's truly
Tillbedjande: Säg en tokig sak varje dag.
Hardcoretroende känns igen på: Svart hår, tuttar och en jävla massa humor, samt flytta till okända platser utan en egentlig plan på hur du ska gå vidare med någonting. =) Lev med charmig humor.¨
Hur går jag med i religionen?: Betala in den summan du tycker passar till mitt konto varje månad i 2 år, och sen får vi se om jag tycker du betalat tillräckligt eller ej.


Vill ni veta var profeten är?

HIT

1 kommentar:

  1. Haha!

    GRATTIS på Födelsedagen knasmaja! :D

    Hoppas du får en riktig kalasbra dag. Det förtjänar du!

    Hipp hipp hurreeejjj!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!