Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-12

blaj

det är så mycket jag vill ha sagt... så mycket jag vill få ut. men jag hittar inte orden just nu.

fortfarande trött i både kropp och själ. men förhoppningsvis går det över snart.

träningen kommer utebliva den här veckan... kommer eventuellt ta passet på Lördag morgon... men just nu känner jag mig inte så kry i kroppen och behöver nog vila.

nä. nu blir det att värma på resterna av lammfärs-biffarna jag stekte igår. mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!